Veelgestelde vragen

Day Vita®

Day Vita® had als missie een box samen te stellen met essentiële voedingssupplementen van hoge kwaliteit voor een betaalbare prijs.
Dat is ons gelukt!
We hebben een box samengesteld met krachtige vitamines & mineralen met een hoge opneembaarheid en natuurlijke vormen.

Als wij spreken over gezondheid gaat het erom dat je je goed voelt en er stralend uitziet.
De vitamines van Day Vita® zijn speciaal samengesteld voor mannen en vrouwen die naast een druk leven een toevoeging willen naast een gezonde levensstijl.

We verkopen Day Vita® voedingssupplementen via onze eigen webshop en in meerdere winkels.
Wil je kijken welke winkel bij jou een buurt Day vita verkoopt bekijk het overzicht. Wij werken ook samen met bedrijven die via een collectieve regeling werknemers gebruik laat maken van Day Vita® Collectief.

Day Vita pakket voor uw werknemers? Naast korting op de box, krijgt u  extra ondersteuning om gezond aan het werk te blijven.
Neem contact op voor meer informatie sales@dayvita.nl

Onze voeding supplementen

Onze voedingssupplementen:

  • Bestaan uit 100% natuurlijke vormen
  • Slechts 3 supplementen per dag voor de juiste toevoeging
  • Puur en van goede kwaliteit
  • Zeer goed opneembaar
  • Word aangeboden voor een betaalbare prijs
  • Gecreëerd voor de man & vrouw

We adviseren om niet meer te nemen dan de aanbevolen dosering.
De dagdosering is gebaseerd op de aanbeveling van de gezondheidzorg.

Bewaar de Day Vita® voedingssupplementen op een droge plaats bij kamertemperatuur.

Hoe plaats ik een bestelling

IDEAL of bancontact voor een losse bestelling en als je kiest voor herhaalgemak betaal je 1 keer met IDEAL of Bancontact en daarna gaat het per automatische incasso.

Je eerste bestelling word direct afgeschreven.
Bij herhaalgemak voor een terugkerende levering wordt je volgende betaling 4 tot 7 dagen vóór je volgende levering afgeschreven.

Het is 7% goedkoper dan een losse bestelling.
Je heb altijd op tijd je nieuwe supplementen in huis en dat
zonder opnieuw een bestelling te plaatsen.
Day Vita® werkt met een twee maanden dosering en wij weten precies wanneer je supplementen op zijn. Voor meer informatie over herhaalgemak klik hier.

Herhaalgemak

Je kunt bij je bestelling aangeven dat je de box met supplementen elke twee maanden wilt ontvangen. Kies dan voor optie herhaalgemak.
Nadat je voor de optie herhaalgemak hebt gekozen reken je bestelling af en geef je toestemming voor het gebruik maken van een automatische incasso voor de volgende bestellingen.

Het is 14% goedkoper dan een losse bestelling.
Je hebt elke twee maanden je nieuwe supplementen in huis en dat
zonder opnieuw een bestelling te plaatsen.

Ik maak gebruik van herhaalgemak

Dat gaat volledig automatisch je ontvangt jou bestelling steeds rond dezelfde dag.
Wil je weten wanneer je jou pakketje kan verwachten? Dat kan via je account, waar je kunt zien wanneer de volgende levering gepland staat.
Als je na de geplande datum nog geen track & trace code hebt ontvangen stuur ons even een mail info@dayvita.nl dan kunnen wij met je mee kijken.

Jazeker we zullen het jammer vinden, maar je kunt na elke bestelling stoppen.
Via jou account kan je gemakkelijk je abonnement beheren pauzeren of stoppen.
Zorg wel dat je uiterlijk 10 dagen voor de volgende zending gepland staat het stop zet.
Als je vragen heb kan je altijd mailen naar info@dayvita.nl.

Wij kunnen helaas niet zomaar je rekening nummer aanpassen omdat de betaling verloopt via automatische incasso.
Je kunt je abonnement opzeggen en opnieuw kiezen voor herhaalgemak met het nieuwe rekeningnummer.

Levering en retour

Op werkdagen voor 17:00 besteld, de volgende dag bezorgd.
Helaas kunnen we op dit moment niet altijd garanderen vanwege de drukt bij PostNL.
We verwachten dat je bestelling binnen 4 werkdagen wordt bezorgd.
Als je pakketje na 4 werkdagen er nog niet is neem dan met ons contact op.

De verzendkosten zijn afhankelijk
van de hoogte van het bedrag van je bestelling.
Bestellingen vanaf 45 euro zijn de verzendkosten gratis.

Je kunt via jouw account gemakkelijk je adres wijzigen.
Pas het adres aan en vergeet niet om de wijziging op te slaan.

Als je je bestelling wil retourneren dan is het mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst.
Het product moet onbeschadigd en ongeopend zijn.
Graag ons even op de hoogte stellen via info@dayvita.nl.

Retour adres:
Day vita
Postbus 8192
3009 AD Rotterdam

De kosten van het retour sturen van de goederen komen voor rekening van de koper.

Heeft u een klacht neem dan per mail of schriftelijk contact met ons op.
Noteer uw klant/order nummer en uw naam.
Mail: Info@dayvita.nl
Adres: Postbus 8192
3009 AD Rotterdam

Je heb recht om je bestelling te herroepen binnen een termijn van 14 dagen.
Vervolgens kan je binnen deze termijn je bestelling aan ons retourneren,
Mits de bestelling ongeopend en onbeschadigd is.

Shopping Basket